سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
برگزاری مصاحبه علمی مهارتی متقاضیان تدریس در مدارس علمیه خواهران همدان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان از برگزاری مصاحبه علمی مهارتی متقاضیان تدریس در سطح دو مدارس علمیه خواهران خبر داد.

راضیه عظیمی فر، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری مرحله ارزیابی و مصاحبه علمی و مهارتی متقاضیان تدریس در مقطع سطح دو مدارس علمیه خواهران استان همدان، گفت: این مرحله در دو قسمت مصاحبه علمی و مصاحبه عمومی با حضور اساتید مصاحبه گر انجام شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: داوطلبین پس از قبولی در مرحله اول آزمون کتبی و راهیابی به این مرحله، در رشته های ادبیات عرب، فقه و اصول، تاریخ، اخلاق و منطق رقابت کردند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان با بیان اینکه همزمان با این مصاحبه جهت تکمیل پرونده جذب اساتید، هسته گزینش استان نیز امور مربوط به گزینش را انجام خواهد داد، خاطرنشان کرد: نتایج نهایی ارزیابی اساتید سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ پس از بررسی کاربرگ های مصاحبه و در نیمه اول مردادماه داوطلبین اعلام می شود و داوطلبان پذیرفته شده با شرکت در دوره های ضمن خدمت مربوطه می توانند تدریس را در مدارس علمیه آغاز کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha